Unintended

Jag kan inte hålla mig! Sälen helgen efter påsklovet. Så jävla klockrent... Hoppas nu vi får stugan bara, annars kommer ja slita snoppen av anders.
Vi pratar om det nästan hela tiden :P för mycket. Inte minst när vi ska plugga matte inför provet imorrn... de går fan inte. Alla konstiga ljud folk gör, konstiga melodier man nynnar på, felsägningar. Man viker sig dubbel av skratt - om och om igen. Tack vare den där förbannade matten. Som ändå är lätt jämfört med jävla matte H jävel. För om det inte vore för matten så skulle vi ju aldrig suttit i det där grupprummet - gjort de ljuden eller sagt de konstiga sakerna. Skolan är väl helt okej ändå, om man bortser från allt skolarbete... hmm.

Nu har jag precis druckit upp mitt kaFe, ätit min bulle och smaskat upp sista biten kladdkaka =) Den vi gjorde i lördags du vet =) mohaha.

Las Vegas besöks årligen av över 38 miljoner människor!
Nån gång måste man ju besöka Las Vegas! Det är bara ett måste.
Jag ska ha satt foten på alla världsdelar. Någon gång. - Hm, antarktis kan få vara, fastän de vore coolt o ha vart där. Men jag hatar HATAR kyla, så de blir nog inte så bra :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha kladdissen!! DU får fan inte äta upp den. Ta med den till hageby på lördag! :)



Jag vill till LAs Vegas. NU!

2009-03-02 @ 15:18:02
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0