Living on the frontline

Jahopp, då var fysikprovet avklarat också då. =) gick helt okej, bättre än förväntat.

Idag börjar jag halv 1 !! :D så jävla skönt. Vi ska ha nationella prov idag, den muntliga delen. Vi ska hålla ett tal om två olika saker. Jag ska prata lite om ecodriving och hybridbilar har jag tänkt mig, hoppas de blir bra!

Hm, måste köpa ny skjorta snart, kanske till helgen? vi får se. Sen måsted jag träna också! alla jävla prov tar ju upp all ens tid, verkligen inte roligt... :( men man får väl bara bita i de sura äpplet o köra på, för att kanske bli något i vad som verkar som en allt för avlägsen framtid.

Ärta.

Jag undrar vad som händer i helgen... hoppas på en kanonhelg, men jag har ingen aning om vad som händer som sagt. Den kan bli hur bra som helst, hur dålig som helst. Men det blir vad man gör det till! Så är det med det mesta. Bara man går in för att ha roligt och allt bara kommer till en så har man definitivt större chanser att få en lyckad kväll.

Längtar till sälen! ghaaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0