Alltid samma sak

Varför?

Varför i helvette ska man aldrig kunna vara kompis med en av det motsatta könet utan att de ska bli massa missförstånd, sårade känslor, upprörda miner, sura sms?
Så jävla skevt alltihop. Hatart.

Ska man då försöka "leta upp" nån annan kompis? nä, de kommer sluta på samma jävla sätt.

Bra dag idag förresten :P Först ett försök till fysikplugg hos en kompis, men efter alla dagars av plugg till matte h provet vi hade igår (fick ig) så orkade inget göra ett piss. Vi satt hellre o solade på verandan, utan tröjor - wohoo.

Efter det drog några av oss till linköpings badhus =) Det var kul. Men inte alls i närheten av så kul som det var när man var liten. Då kunde man springa runt i flera timmar. Upp för alla trappor, ner i rutchkanan, för att sedan göra samma sak åter och åter igen. Ibland önskar man att man var lite. Inga besvär, möjligtvis att man inte har något lördagsgodis fastän klockan är 11 på lördagsmorgonen! Allt vad kärlek och relationer handlade om var ointressant. Man var helt uppe i stunden och tänkte bara på hur man kunde ha roligare. Och just nu, vill jag bara ha roligare.

Bara lite roligare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit simon, what did you do?? xD

det är det sämsta att det oftast blir jävla missförstånd, Dock påminner det mej om när man också var liten, jag blev iallafall som barn kär i varje -snygg- kille man snacka med, pain in the ass var det. Så.. jag tror relationer var jobbigare då enligt mej. :)

2009-03-19 @ 09:51:54
URL: http://scam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Simonsson! We need to talk!

2009-03-19 @ 11:32:29
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, du vet vad de säger om killens mognad x) men anyway!.. Du måste berätta om vad som har hänt!! :O

2009-03-19 @ 12:14:15
URL: http://scam.blogg.se/
Postat av: John

De ligger ju så jävla mycket mer bakom det här än vad du skrivit upp nu, och det vet du. Ingen av mina manliga bekanta ska bjuda ut min flickvän eller bjuda hem henne till sig för att kolla på film eller vafan de nu är,vare sig det är du eller någon annan, Punkt slut! Jag skulle aldrig få för mig att bjuda hem "din" eller någon annan bekants flickvän till mig för att kolla på film, inte ens om hon va min barndomsvän och vi hade världens förflutet tillsammans,visst,om hennes pojkvän va med,annars inte! Varken jag eller någon annan har sagt att ni inte kan vara kompisar eller att du ska bryta kontakten med henne,ni får mer än gärna vara kompisar,verkligen, men de finns gränser Simon. Varför kan vi inte umgås alla tillsammans? Varför känner du att du "måste" spendera tid med min flickvän ensam? Ja fattar verkligen inte varför du skriver "Leta upp nån annan kompis" eller att du inte kan vara kompis me någon eller så när jag varken har bett dig att "leta upp nån annan kompis" eller bett dig att sluta vara vän med personen i fråga! Det enda jag sa va: Sluta upp med att försöka bjuda ut min flickvän eller att försöka bjuda hem henne till dig! Visst, ja gav min motivering också, om man ska vara petig. Det finns så mycket mer jag kan säga om det här och så många fler punkter ja kan ta upp om situationen,men jag väljer att inte ta upp det här för jag anser inte att det här angår allmänheten och jag försöker inte att få någon att framstå i ett dåligt ljus.

Tack och Hej!

2009-03-19 @ 21:18:46
Postat av: Simpa

Jag har aldrig kännt ett "måste" att få vara ensam med henne :S Det där har du helt fått om bakfoten. Och om det inte angår allmänheten kanske du inte ska svara här? Jag har nämligen inte nämnt några namn eller nått i inlägget, men nu är det ju som det är.

Jag kan ju i och för sig se det som en komplimang att du känner dig "hotad" av mig, men det gör jag inte.

2009-03-19 @ 21:58:26
URL: http://ostratta.blogg.se/
Postat av: Simpa

Hur länge haru snokat i min blogg förresten? =)

2009-03-19 @ 22:23:04
URL: http://ostratta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jag svarade här,så var de för att ge min sida av versionen och inte bli uthängd.

Det handlar inte om att jag känner mig hotad, utan det du gör är respektlöst och fult.

Om du inte känner ett måste, vafan är problemet då!?

2009-03-19 @ 22:54:40
Postat av: Simpa

Nu förstår jag inte ett dugg av vad du säger, jag har aldrig haft något problem? men jag vet att jag inte orkar med det här mer. Jag är en hemsk person, jag vet. Snälla sluta tjata nu. Jag har förstått.

2009-03-20 @ 17:08:03
URL: http://ostratta.blogg.se/
Postat av: Anonym

potatismos är gott. men läskigt.

2009-03-22 @ 20:21:31
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0