XY

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen efter en veckas uppehåll. Både en liten förkylning och diverse problem med bilen har kommit ivägen. Men nu äre bara att tuta o köra!

FAN! Jag blir alltid lika lEdZen när jag kommer på att ja måste plugga upp mitt ig i matte H... BLÄ!!! jävla skit. Man kan ju tycka att man borde tagit två skämtkurser som individuellt val istället, som alla andra, eller som jag gjort tidigare - Svetsteknik, idrott och hälsa B, mental träning, musik. Lixom självskrivna vg:n i alla fall... Fast nu kommer väl inte ett g i en 100 poängskurs påverka slutbetyget sådär asmycket... Hoppas jag får användning för det jag lär mig nu ANNARS JÄVLAR.
Då har ja gått en jävla helvettes kurs helt i onödan, som man måste plugga skiten ur sig för att klara.
Går otroligt högt IQ och extrem fulhet hand i hand? Jag tror det. Jag påstår inte på något sätt att vi som fick ig från min skola är snyggast i världen, men typ alla utom vi fick mvg :S o alla ser ut som stryk, tjejerna har nog aldrig sett en spegel och killarna hittar jag inga ord för att beskriva... Ryggsäcken så högt att man kan vila nacken mot den när man går, knäppta spännen fram på magen (från ryggsäcken), fetaste fulaste kängorna i stan, billigaste frisyren man kan hitta... Jag kan hålla på hur länge som helst.

Men det är ju bara vad jag tycker. Hur jag definerar fulingar. Andra har säkert andra värderingar, och det hoppas jag, eller nae de gör ja inte. För har man så oförskämt bra hjärna ska man fan kompensera det på något håll.

Det är fysiskt omöjligt att slicka sin egen armbåge

haha jag kan satsa en liten peng på att du, om du är ensam i rummet kommer att testa inom 5 minuter =) Utan resultat...

MEN! Jag har faktiskt sett på teve att de finns folk som har lyckats med detta. Men de är väl så kallade freaks of nature

Fredens

Kommentarer
Postat av: S

titta bara på min bror!

höhöhööh.

2009-01-29 @ 18:44:24
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/
Postat av: EN TRANKLJULAJZER

Vi hade det jättekul i RÅMMEN!!



Ja, det har jag också undrat...haha bra att det är så iallafall, för torsdagar är våran jobbigaste dag :)

2009-01-30 @ 14:00:59
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0