When i come around

Det var ett tag sedan jag hade så här mycket att stå i. Det märkte jag idag - helt utslagen. Innan jag la mig igår hade jag bara sovit 4 timmar på 48 timmar =/

Fixa bilen, rinkbandy, trummor, rinkbandy igen, ett mini lan, krogen.
Visserligen äre väl bara bilen som jag verkligen MÅSTE fixa med, men de e kul att ha lite fullbokade dagar emellanåt =) Märkte igår precis när ja va klar med fästena till bensintanken att ja måste byta kylare... hmm. Kände hur min plånbok hoppade ett glädjeskutt i fickan.
Hoppas verkligen jag får min lön imorrn! För den skulle ha kommit den 25:e, men de e ju idag, en söndag, o då äre ju inga transaktioner som genomförs :P (Och inga bilskrotar har öppet).

Shit, undra hur de gick på matteprovet ja hde förra veckan =/ Han kanske har hunnit rätta dem tills imorrn redan! Jag hoppas på ett g iaf =) har ja riktig jävla bonn röta kanske ja får ett skitsvagt vg. Fick vg i matte D kursen förresten! WIHU! =)

Jag är konstig i bihålorna och är snorig. FAN. Hoppas inte jag blir sjuk igen för fan! Va ju de i julas :( Jag kanske kommer bli sjuk en gång i månaden hela året... :S nä de hoppas jag verkligen inte...

Förresten suger sverige på handboll

Man tilbringar ca 6 månader av sitt liv på toaletten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0