View from the afternoon

Nattens bravader måste nog varit det mest roliga/konstiga/mest skruvade jag varit med om på länge! :D
- Utan alkohol...

Vi lämnade bland annat en liten hälsning åt vår vän chloe :D Mer behöver nog inte sägas...

Vaknade klockan ett idag... drog ner till gymmet en liten snabbis för att hinna hem o se herrarnas skidskytte! :D Ja tycker de e så jävla najs o kolla på de! Man ba ligger o slappar i soffan, gör ingenting, glömmer alla prov man har, en liten stund för sig själv. Vissa mediterar, jag kollar på vintersport.
Efter träningen väntade en glad överraskning =) vi åt plankstek på Bacchus! så jävla gott! :D Hela familjen var med. Syrran höll på att dö av hunger då en av deras ugnar gått sönder, den stora. Så med bara en fungerande ugn fick vi vänta ca 45 minuter på vår mat. Med det kompenserades med lite bröd o olivröra under tiden =) Inte helt fel det heller.

Sverige besegrade Sydkorea i handbolls vm, helt okej match.

Nu har jag suttit framför datorn ganska länge, fixat lite me vår myspace, inte helt färdig, men en bit på vägen i alla fall =) Och fixat in lite bilder på min facebook från spelningen i fredags. Check it out!

Den lilla skruven i slutet av detta blogginlägg får bli i bildform! Håll till godo...

Från spelningen i fredags. Foto: Cusse =) (Lejla)

Kommentarer
Postat av: S

annars är ju säckpipa inte helt fel!

2009-01-18 @ 22:19:17
URL: http://potatiskvinnan.bogg.se
Postat av: Tranquillizer

Jag tog bilden jag tog bilden du glömde skriva det :)

2009-01-19 @ 15:01:01
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0