Stilla

Den här helgen händer inte speciellt mycket. Dagens händelse är var nog när jag imorse spela lite trummor nere i källarn.

Jag har varit lite fyllechaffis åt några personer, och kommer också vara det ikväll... tror jag i alla fall.
Det är helt okej =) så länge ingen spyr i bilen XD Men alla tycks inte förstå hur mycket det kostar att ha en bil. Det kostar 30 kr/milen. Faktiskt. Inte nåra jävla 11 kr/milen som vissa tycks tro. Bara för att bensinen fostar så mycket per mil.
För det första drar i alla fall min bil lite mer än litern milen. Sedan slitage som gör att det kommer många reparationer så in i helvette - och det är INTE gratis. Sedan en försäkring som kostar upp emot 9 000 kr per år. Bilvår, oljor, skavanker som ska fixas, och lite värdeminskning är det även på min gamla bil :P

Men det är det värt! Så jalla gött de e! Vilken frihet! Åker ner till stan - ca 3 minuter, åker igenom hela stan på kanske 10 min. Det är annorlunda mot min räsercykel det ;) Den går fort den med, men inte lika fort :P hihi

Nu ska vi bara hoppas på att modo vänder 2-1 underläget mot linköping, så kan jag även ikväll somna med ett leende på läpparna :P

Giraffen är det enda däggdjuret som föds med horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0