Rubrik

Nu har jag nog äntligen kommit igång på gymmet igen! efter sjukdom, jul, nyår och spelning. Va nere o körde lite idag efter att ja skjutsat ner ett par kompisar till Black Horn, där de ska spela förband ikväll.

Spelningen igår gick helt okej faktiskt! Men nu har jag nog lärt mig att den perfekta spelningen existerar inte. Om man inte gör fel någon gång är man för feg, man måste våga nya saker, hela tiden. Då utvecklas man... tror jag i alla fall! hihihihihihi.
Maten vi fick efter soundchecken igår var så jävla god! Tror de va ryggbiff med rödvinssås och potatisgratäng. MUMS! Sen en kall cola på de...

Ikväll kommer Danne hit för vi ska kolla på jvm-semifinalen mot Slovakien klockan 21. Det ska bli mycket trevligt!

Nu har jag precis käkat, och träningen tidigare idag har gjort att jag känner mig sådär härligt avslappnad. Jag är lite för mätt - perfekt! Så här vill jag må oftare än vad jag brukar göra.
På tal om ingenting så har jag drömt heeeelt sjuka drömmar de senaste nätterna. Några om gamla minnen, några om något slags pris från mcdonalds, där alla andra fick fler hamburgare än mig :S på grund av att några hade maginflensa... Vet inte riktigt hur det går ihop, men aja :P

Men den sjukaste av alla var nog när jag och en till (ingen aning om vem det var) hade fångat en gädda. Gäddan sa att han skulle rymma, men jag sa "nä du" han sa något i stil med "jo du", sen rymde han... MEN Jag håvade in den igen, i vatten som gick till knäna. Men trodde ni att drömmen var slut här så har ni fel! Det fanns ett antal pumor som ville ta gäddan för mig, de var riktigt, riktigt jobbiga! Men min nye kompis gav mig tipset att trampa på gäddan, för då skulle de inte vara intresserade av den längre. Så ja trampade ju på den lilla gäddan (som fortfarande levde), o de funkade! De strosade iväg med svansen mellan benen.
Vi gick vidare till en brygga full av kändisar där jag skulle ta del av min kompis nackningskunskaper - han skulle lära mig nacka gäddor (DÖDA DEN). Alla kändisar satt o kolla på mig, och jag frågade varför jag inte skulle sticka in kniven i ögat, eftersom det såg ut som en Bullseye, då tycker en av kändisarna att de e skönt att ja pratar lite indiska, jag tänkte väl "aa kanske e lite skönt".

När jag vaknade o berättade drömmen för min syster började jag tänka: HAHA vadå indiska!? ofta man nackar en gädda med kniv? Pumor gillar tydligen inte smaken av skosula, varför hade alla som bjöd mig på hamburgare frack?

Helt sjukt, men jag gillar drömmar! :D Man får och ska drömma PRECIS vad man vill. Allt är tillåtet!

Något passande intressant fakta här:
Man sväljer ca 15 insekter per år när man sover

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy helskotta vad äckligt! Jag sväljer nog inga insekter för jag är perfektionist och mitt rum är alltid prydligt. Så det så.

2009-01-03 @ 20:30:50
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lilla sajmon då! vart har du hört den då, om man får fråga? ;)

2009-01-04 @ 03:56:36
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0