Man who can't be moved

Igår skulle det visa sig att bara bli en lektion... Som dessutom var frivillig... Det var den första lektionen vi hade. Klockan 08:00. Vi hade ingen lärare där, så vi fick plugga själva inför provet vi kommer ha nästa vecka på tisdag (matte). Lektionen efter skulle vara den första i kursen Miljöteknik. Men på dörren var det en lapp där det stod att läraren var sjuk - lektionen var inställd!
Så jag ringde ett samtal och vips stog jag där på isen igen =) Där trivs jag riktigt bra. Ett tag var vi helt ensamna på isen med två mål och våra puckar. Inga störande småungar man måste åka slalom mellan, inga att ta hänsyn till när man skjuter!
Sedan gym. Fyfan va trött ja e i kroppen, ska ta det lugnt tills på torsdag har jag tänkt mig, man utvecklas ju ändå inget om man tränar stenhårt varje dag hela tiden, kroppen behöver vila också ;).

Idag vare också bara en lektion :S plus en frivillig igen. Matte och matte XD Först första lektionen i Matte E, sedan lite självstudier Matte H. Förstår inte riktigt hur jag orkar med allt. Det gör jag inte heller. Idag satt jag mest med pannan nerslagen i matteboken och några stönande missljud kunde höras... i alla fall hörde jag dem i mitt huvud.

Nu har jag precis sovit, och lyssnar in mig på The Script. Så jävla sköna, lugnt sådär precis lagom.

Alla isbjörnar är vänsterhänta!

Kommentarer
Postat av: s

isbjörnar har inga händer.

2009-01-15 @ 14:03:18
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0