Infinite Dreams

Jahopp.

Då var skolan i full gång igen med allt vad det innebär, rutiner, ångest inför prov, förjävliga mornar.
Jag vill åka skridskor igen =( Och det ska jag också! Imorgon klockan 10:15 är det ny rinkbandy match och tid för briljans. Minst två baljor ska jag nog hinna med, beroende på hur mycket vi äger/hur ägda vi blir. Det mesta beror nästan på hur många avbytare man har. Det är en jääävla stor skillnad på att ha en, två eller tre avbytare. Fyra är nog det optimala, lagom mycket speltid, men ändå tid att hämta andan.

Jag vet inte riktigt varför, men antagligen sitter väl lite av hockeytakterna kvar i mig, så jag går in med inställningen att köra fullt i 30-40 sek för att sedan byta. Men... Detta är ju rinkbandy, så här spelar man kanske minst 5 min per byte, så när jag öppnar precis som om jag skulle ha lika bra kondition som jag hade på den tiden har jag nästan lust att göra ett till hål i halsen, för att installera en fläkt som hjälper mig att andas.
Jag får bröstsmärtor, mjölksyra i hela kroppen och konstiga smaker i munnen - då är det dags att byta.
Men jag är inte den enda som blir trött - självklart - jag spelar ju med gamla gubbar. Så lagom tills att jag satt mig på avbytarbänken för att hämta andan kommer nästa gubbe med vinögda ögon och ser ut att vara nära på att dö. Bara att bita ihop o köra igen.

Ikväll blire lite chill hos mosse, med det gamla chill - gänget ;) anders, wernta, sabejna & co. Men en helt nykter kväll, det blir nog bra det också. Med tanke på matchen imorrn är det nog bra. Sedan kostar det inga pengar att dricka vatten heller =)

På lördag däremot, blir det troligtvis spelning med mitt guitar hero - world tour band ;) haha. Jag är trummis förstås, men jag kommer fan aldrig ihåg vilken som är grön eller blå. Ännu mindre när promillen stiger. Men på förfesten till nyår hade vi också en lite spelning, då jag klarade expert på trummorna. Kanske lite imponerande :) Men det var faktiskt de svåraste låtarna, det var första gången jag spelade och jag var full =D Så jag är lite imponerad av mig själv =) hihi.
Nu låter det i och för sig som att jag aldrig gör något annat än att dricka, men så är det tro det eller ej faktiskt inte! Ha i baktanke att denna kväll faktiskt var nyårsafton! Vad gjorde ni då...? JUSTE! ;)

Funderar på att skita i vår första Miljöteknik lektion på måndag o åka lite skriller i stallet istället. Det blir nog så - men jag ska grubbla lite mer på det över helgen.
Btw, jag kommer inte åka själv då - jag har faktiskt en och annan kompis =) Det lär ju som jag skulle dra dit själv XD haha.

Oj, ett långt inlägg... De har blivit rätt sällsynta nu på senare tid. Men nu har kvällen börjat! Hat så trevligt mina vänner!

Förresten - om ni vill hänga me o åka grillor på måndag typ kl 10 så äre bara säga till =)

Fredens!

Don't worry be happy!
- När du är sur används 42 muskler i ansiktet, men när du ler använder du bara 17 =)


Var alltså glada mer! Om ni är lika lata som jag är :P

En tanke: Folk som tar anabola har ju sina aggretions problem - alltså borde de träna ansiktet jävligt mycket också? :)
Hur ser ett vältränat ansikte ut förresten? haha - ingen aning.

Kommentarer
Postat av: s

haha nej den var dö fin!

en rottwelier såg väl vem som helst!

2009-01-10 @ 01:59:20
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/
Postat av: Tranquillizer.

Nej nu förstår jag inte riktigt vad du menar med den sista kommentaren!

2009-01-11 @ 22:02:51
Postat av: Tranquillizer

Ahaaaa!! Nu fatta jag !

2009-01-11 @ 22:05:48
Postat av: s

haha nej, vet inte när, är sämst på historia men jag vet att det var nån gång!

2009-01-12 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0