Hmm

Jag vet inte om jag gillar att bli påminnd om igen, om och om igen. Nä det gör jag inte. Även om minnet inte på något sätt, eller jo kanske ett och annat, är dåligt eller så, orkar man inte bli påminnd hela JÄVLA tiden. Jag själv är ju den största orsaken, man relaterar saker kors och tvärs. Kanske till och med så att man liknar något med något bara därför att de INTE liknar varandra :S hmm. Nu alla blickar framåt, men det är inte lätt, ingen har heller sagt att det ska vara lätt.
Mmm! jag älskar den där maträtten jag åt i grekland i somras. Vill man bli påminnd om den? ibland, ja. Men oftast inte. Man får bara en liten liten längtan tillbaka, man vill ha ha HA! Man blir bara sugen på just det, inget annat. Prata helst inte om det. Sen kommer man på att nu, nu kan jag minsann välja och vraka över allt vad hemmaplan kan erbjuda! Man kanske till och med hittar något ännu godare! När man tänker efter, innan man tog första tuggan, fångades av dess charm, så var det ju faktiskt bara lite annorlunda, om man fick tänka på vad som egentligen finns för maträtter vet man att det finns mycket, mycket fler rätter som är godare. Så chansen att hitta en sådan, till ett bra pris, på rätt ställe vid rätt tillfälle är ju faktiskt ganska stor. Men just nu kanske man bara vill vila, man kanske redan ätit sig mätt för dagen, för veckan, eller för några månader framöver.

MEN! Om man verkligen, verkligen hittar något extraordinärt, en liten godbit, då tvekar man ändå inte att bryta det löfte man en gång gett sig själv. För lite, lite till går det alltid att pressa ner.

Ojoj!

En ny låt blev det till idag i repan i alla fall =) Bra som fan ;) Missa oss inte på den första spelningen i rockkarusellen, den 16:e januari (inte denna fredag, men nästa) kl 18:30.
-Eller det gör faktiskt inget om ni gör det, vi kommer ändå bara spela alla gamla låtar, eftersom David inte kan vara med, ska på nått läger eller vare va, men ni som är våra verkliga fans ignorerar ju alla mina ord och dyker upp i alla fall =) För det är ju de låtar man känner igen som man vill höra ;).

www.myspace.com/faceplantswe

-Ett tips för de som gillar söta trummisar

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag sa aldrig att det inte fanns, jag sa bara att jag inte hade sett någon, så det så. Anders kanske har rätt, de kanske är emot jämnställdhet där, har bastu i herrarnas men inte damernas omklädningsrum :O

2009-01-08 @ 09:17:24
URL: http://allihave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0