Det går bra nu, kompis det går bra nu

Skridskor idag igen!
Herregud va kul det ÄR! Fast idag vare lite halvsegt sådär, uterink, massa småungar o inga mål utplacerade. Men sällskapet vare inge fel på =) SaNa, Zåfi och kriLe. Tydligen min före detta hockey lagkamrats store brorsa ;)

Men nu äre slut på lovet, usch.
Det firade jag med städning och en sväng ner på gymmet, tyvärr är bastun där lite halvt pensionerad, så den skulle likagärna kunna bytas ut mot ett element. Det är med andra ord bara lite fisljummet =/ Men när mitt årskort går ut där ska ja minsann börja på friskis! =D Där har dom lite mindre gym, men bättre duschar o förhoppningsvis en bastu i sina bästa år!

Jag kan nog verkligen inte må dåligt efter jag tränat, om jag inte är sjuk eller nått då... gött moose! :D

Eskimåer använder kylskåp för att förhindra att deras mat fryser...

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tror bestämt inte jag har sett någon bastu på friskis, men jag kan kolla nästa gång, så du slipper bli besviken en gång till :) Solarium finns det iaf.

2009-01-07 @ 13:28:34
URL: http://allihave.blogg.se/
Postat av: Kim

Jo, du får väl göra så. Men det ger ju inte samma kick direkt. fast det är ditt beslut.

2009-01-07 @ 19:52:34
URL: http://allihave.blogg.se/
Postat av: Joohanna

ingen bastu på friskis inte ;) inga sånna lyxigheter! haha

2009-01-07 @ 21:29:18
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0