Bra

Gårdagen skulle visa sig bli mycket lyckad =)

Efter skolan så vare direkt hem för att käka, vila o sen ner till kammarn för att spela.
Och det gick faktiskt bra, fastän det bara va tre av oss närvarande. Jag brukar alltid tycka att det går sådär, halvbra, eller helt okej. Men igår gick det faktiskt bra =) i alla fall för min del, trots att ljudteknikern tog bort all gitarr i medhörningen för att ja sa att han skulle ha mest baskagge och sång. haha. Man vill ju höra allt, men jag vill höra lite olika saker lite extra tydligt. Men det gick som sagt bra ändå! :D Skönt att spela på kammarn också, det är så gott som alltid seriösa grejjer där. Och publik vare också! Jag hade väntat mig en näst intill tom lokal med kanske 10 st i publiken. Men det skulle visa sig komma minst 50 vad jag kunde se... Kul!

Sedan fixade jag lite saker, hem o duscha, åt osv. För att sedan dra iväg på cykeln till ett par kompisar =) mycket trevlig kväll blev det!
Då återstår det att se om jag hänger på ut på krogen ikväll, eller om jag bara nöjer mig med att spana in en kompis som ska spela på kammarn ikväll.

Greklands nationalsång har 158 verser, men man orkar bara sjunga de första två.
Den skulle nog inte få plats i rockkarusellen då man bara får spela i 20 minuter...

Kommentarer
Postat av: Tranquillizer

Titta nu Svanis =) Nöjd? :)

2009-01-18 @ 13:44:12
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: S

haha, skönt att höra att du tror på mig!

dock måste jag säga att jag har försökt mer än en gång med gitarr, och jaa du.. har inte gått något vidare. jag har vittnen! men haha vem vet, jag kanske har en dold talang i.. typ.. trumpet .. ;)

2009-01-18 @ 19:50:12
URL: http://potatiskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0