Änden

Nu är slutet nära! woho! den 17:e mars smäller det.
Då ska tandställningen bort =) Fuck va skönt de ska bli!!!

Jag var där tidigare idag, då spände de det allra sista, och det gör ont =( ledzen zimårn.

Kom hem från repet med bandet alldeles nyss, tror nog vi kommer ha minst en ny låt till nästa spelning! Som tyvärr kommer va i Motala... Vilken jävla håla. usch. En liten överraskning i kommer troligtvis tillkomma i en av våra gamla låtar när ni ser oss nästa gång =) Nu blev ni bra nyfikna va? bra! För er som inte blev det, ni är tråkiga =(

Hoppas Hästen vinner ikväll! då är de ett steg närmare allsvenskan... O då kan man ju se dom på tv4 plus :D wihu, nu äre bara modo som ska ta sig till slutspel också! Men när de suger så hårt som de gör äre ju inte så roligt =(

Bara en av två miljarder människor kommer leva till 116 års ålder.
Jag vill då inte bli så gammal :S 80-90 är nog lagom för mig. Inte så kul när ens vänner bara dör hela tiden, man måste bli väldigt ensam... och svag. Då är det nog bättre att leva lite extra men lite kortare =) Hoppas jag någon gång innan jag dör får lite morfin i nån medicin eller nått :P vore coolt att ha testat nån gång... Gratis äre ju också då. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0