13 Minus

Herregud vad kallt det ÄR!

När ja skulle dra iväg med bilen förut idag fick jag än en gång skrapa dom förbannade jävla fittrutorna. Det suger så jävla hårt när det dessutom är frost på INNSIDAN. Där är ju rutan buktad åt "fel" håll, så man får med sig bara en minimal strimla frost vid varje drag, helt sjukt. Nästan ett litet träningspass i sig att bara utföra detta arbete.

Sen vare full fart ner till gymmet! Fan va bra det kändes idag! :D Inte för att jag slog något nytt rekord, jag har ju trots allt bara tränat 2 ggr sen mitt 2 veckors-uppehåll, men ändå inte tappat allt för mycket :O Jag var ganska taggad ändå, lagom med folk osv.

Makaroner, köttfärssås och två stekta ägg åt jag när jag kom hem! Och jorgdubssaft förstås! :D MUMS! Jag mår verkligen hur bra som helst efter att ha tränat, det är därför jag tjatar om det här om och om igen. Det är mycket roligare att läsa en blogg där någon mår bra än någon som bara klagar hela tiden. Fast det är ju lite falskt att skriva varenda dag om hur bra man mår, det kan man också bli ganska trött på.

JAG MÅR BRA NU helt enkelt. Alla bakfyllor är över, osv

Världens bredaste väg är 250 m bred - breda vägen - SLÄNG DIG I VÄGGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0