You can't steel my love!

Tjoho!

Kom nyss hem från rinkbandyn, som vi så klart förlorade XD haha, men ja gjorde iaf ett mål :P
Ungefär här tog mina saker att skriva om slut :S

Nä just det! Vi va ju o kollade på de geers treor som gjorde en sån där konsert som de brukar göra. Det var den bästa jag sett! Lätt de bästa treorna jag sett! =) Kanske för att jag kände några som medverkade... Men nae, de va bäst helt enkelt =)
Såklart hade de uppbackning av Norrköpings symfoniorkester.

Vi har repat idag också, om än kort. Bara en timme faktiskt, hoppas vi får tillfälle nån mer gång under veckan! för det behövs tycker jag =) Vi flyttade replokal igen, till en som är lite mer "våran", där vi spelar på vårt eget pa-system, skönt som fan. Ska dra dit en kaffebryggare också så e allt klockrent! :D Vi delar lokalen med två salsa band också, vilket gör att det finns mycket mer perkussion än förut ;) vilket jag såklart uppskattar! :D Billigare blir det nu också, i och med att vi nu är tre band som delar på samma hyra som förut.  De ska också bidra med ett kylskåp och en mikro =) Nu äre bara en soffa som fattas, sen är allt vääääldigt chill =) Några backar öl också ;) hihi

18 grader är den lägsta kroppstemperatur någon människa överlevt...

Kommentarer
Postat av: Tranquillizer

Mmmmhhh, coffie bryggare! (Y)



Okej tack Simon :) Min tandläkare ba: Om det går bra så ryker tandställningen innan sommaren! Jag blev helt paff! :o

2009-02-05 @ 07:22:06
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Tranquillizer

Men simon vafan din jävla glädje dödare!!! Men det är ju iallafall nästan hundra procentigt att jag kommer få ta bort den detta år så HA HA! Men då har jag ju ändå nästan haft den i två jävla år så det borde väl räcka!!

2009-02-05 @ 19:02:44
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0