The ice is getting thinner

Idag har varit en ÄNNU tråkigare/segare dag än gårdagen. Det enda jag gjort är att träna och sola. Jippi...
Denna helg har varit allt annat än bra. Kompisar som gör saker du inte vill, kompisar som sviker, vad gör man? Finns inte mycket att göra. Det börjar fräta inom mig, som att jag ska explodera, vilket jag troligtvis snart också gör. För allt som jag ska göra är pisstråkigt. Skola, omprov, bajsa, kissa, BAH
Denna tristess, jag skulle nog aldrig palla att delta i Robinsson, eller kanske. Där kämpar man ju i alla fall mot ett mål, man har folk omkring sig, inte nån jävla syrra som stänger in sig med sin pojkvän på sitt rum i två dygn (!).

Nu vill ni nog inte höra mig klaga mer.

Btw, både modo och hästen förlorade i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0