Photoboth

Igår såg jag pineapple express igen! =) Nästan lika bra som första gången, men inte riktigt :P Skratta inte riktigt lika mycket, men jag fick lite sällskap iaf =)

Bakade bröd häromdan också, fasen va gott de blev! Allt möjligt skulle va me. Torkade aprikoser, ett äpple, solrosfrön, pumpakärnor, bovetemjöl o massa coola saker =D Riktigt bra att käka efter man tränat - tror jag. Man ska ju käka frön o frukt, så... De måste va så helt enkelt.

Tränade idag, var på ett riktigt träna-humör idag, riktigt skönt! :D Efter siste grejjen ja körde såg jag stjärnor framför mina ögon, jag vet inte om det var för att jag var så trött, eller om det var för att de va en as ljus lampa i taket där jag tittade när jag låg där på bänken.
Jag körde ganska mycket rygg idag, och dessutom var jag tvungen att skotta flera ton snö när jag kom hem. Min rygg kommer bli så jävla stark! =) Plogbilen hade lagt en asstor snöhög precis bakom min bil, som ja va tvungen att skotta bort för att kunna parkera som vanligt igen. Fick ta av mig både mössa o jacka.

Igår spelade vi i sörping, o de gick faktiskt väldigt bra! nya låten satt som den skulle - så gott som i alla fall =) Men lite besviken blev jag att en kompis uteblev =/ Hoppas vi ses i Hageby istället! =)

Nirvana e jävligt överskattade! Smells like teen spirit e nästan den enda bra låt de gjort :S hmm.

Spelet Tibia skapades egentligen för ett skolarbete!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att jag kan komma till Hagebyhus! :) Glad att det gick bra för er!

2009-02-22 @ 22:03:24
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: LALLIIII

Uppdatera oftare!

2009-02-24 @ 23:10:03
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0