Men gör något åt det?

Äntligen av med baksmällan! woho =)

En jävligt rolig kväll igår faktiskt. Privatfest hos en i eneby. Ingen aning om vem de va, men jag vet att hon hade en jävligt najs skogarderob som funkar alldeles utmärkt till att sitta o dricka öl i... :S sjukt.
Ont i höften har jag också, måste ha ramlat. Jag är ett drägg, utan skägg. Jag gillar ägg!

Idag hjälpte jag ebersteinska föreningen med att skicka ut en hel jävla massa kuvert till alla medlemmar. Bland annat herr Stubbe. Inbetalningskort.
Lärarna har ju ffs hur mycket gratis kaffe o choklad som helst! En maskin som bara står o spottar ut det till höger och vänster. Jag drack jävligt mycket choklad ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp det har du! :D

2009-02-09 @ 17:04:23
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0