Marigold

Äntligen börjar jag bli frisk!!

Gud vad skönt! Har precis vart o lirat den sista rinkbandymatchen för säsongen, en vinst blev det! Men inget mål för min del :( FAN! gjort mål i alla säsongens matchen utom denna... så sjukt irriterande. aja, vi vann me 8-4 tror ja i alla fall, o de e ju kul o vinna för en gångs skull XD

Imorrn ska ja gymma skiten ur min kropp. Så jävla olägligt ja köpte mitt halvårskort på friskis då! Hann träna en enda gång, sen vart ja sjuk. Så nu får ja allt ta igen de gånger ja missat! =) kommer få sån jävla träningsvärk, det har jag längtat efter =) wiie.
Sedan ett sista rep innan helgens spelning i söderköping, tyvärr e vår gitarrist o åker skidor hela lovet så han kan inte va me =/ men han kommer i alla fall hem till spelningen :P Vi tänkte först o främst slipa till det sista på vår nya låt, synd att han inte kan vara med, men han får hänga på så gott han kan! :D
Titta gärna förbi! Vi spelar på Focus, gratis inträde! Så varför ens tveka?

Man andas in en liter av andra personers anala gaser (fjärtar) - VARJE DAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså ja, jag visste inte att du var efterbliven simon!!!

2009-02-18 @ 13:31:18
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry simba, just kidding! :) du e schyysst

2009-02-19 @ 11:26:18
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0