Last Kiss

Hmm... nu vare ett tag sen ja skrev. Både det ena och det andra har kommit ivägen, sen har jag inte orkat heller :O

Höll ett litet tal i skolan idag. Ja pratade om myror och huruvida de hjälper varandra vid eventuella hål i vägbanan.
Vägarbetarmyrorna lägger sig över hålen, och skapar en bro åt de andra, som bär på maten. Är hålen större än en myra hjälps flera myror till för att täcka hålet.
Skulle de inte hjälpas åt på det här sättet skulle det bli trafikstockning! Och födan till stacken skulle minska med en tredjedel! :O

Fick lite småpanik när ja inte kunde logga in på Spotify förut, trodde nån hade hackat mitt konto, eller att alla gratiskontona upphört att fungera.
Men jag hade bara caps lock i när ja skrev mitt lösenord XD haha, så då drog jag lite av en lättnadens suck.

-De bara lägger kniven i magen så är man död sen!

Oasis - Waiting for the rapture. Introt till den skulle lika gärna kunna vart ett intro till en Wolfmother låt. Exakt samma stil! 70-tals rock ftw!

Dagens lilla intressanta fakta hittar ni först i inlägget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0