Intro

Jahopp, då var spelningen i motala avklarad. Ganska skönt trots allt. Med sjukdom i kroppen var det ganska jobbigt att sitta där o banka. Jag höll också ett litet förkrök här i huset igår. Men festen vi drog på sen var verkligen inget att hurra för, nej den var faktiskt direkt dålig! Hugo i kubik.

Va nyss o åt hos mormor som fyller år på tisdag. Dagen då vi ska spela vår sista rinkbandymatch. Hoppas verkligen jag hinner bli frisk tills dess! fasen sista matchen kan man ju inte missa! Mot de som ligger sist i serien också, så en vinst blire nog. Spelningen på lördag ska bli skitkul också! I sörping... hoppas vi kan få till vår nya låt tills dess =) tror de...

Fan va ja hatar att vara sjuk! Ingen träning, frustrerande! kan bara sitta här hemma o snora. Jag snyter mig säkert en gng varannan minut. Min näsa gör ont, den är sådär torr o jobbig =( borde uppfinna ett snytpapper med någon slags återfuktande medel i. Bra idé, ska nog maila Särla, de kommer bli en storsäljare. Jag vet i alla fall en som skulle köpa mängder.

Man förlorar 3 hjärnceller för varje slag mot huvudet

Kommentarer
Postat av: Anonym

3 hjärnceller!! Det var fan mycket! Jag ska aldrig låta någon slå mig i huvudet mer iallafall!

2009-02-16 @ 01:16:14
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menade du med det där simonssson?? vadå konstiga i huvudet? hahaha

2009-02-17 @ 13:10:51
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0