Damage Cage

Igår blev en jävligt bra dag faktiskt.

Vi blev klara med ett projekt i konstruktionen, sedan somnade jag typ på fysiken... Okej, ALLT var inte bra XD haha.
Sen gymma ja me en kompis, gick skitbra =) new record once again :D Efter det så spelade vi fotboll i idrottshallen... sjukt jobbigt!
Men här äre inte slut! nä nä. Sedan fråga en kompis om ja skulle hänga me ut till yxbacken. Jag kunde inte bara säga nej! :P Tänkte att nu när de inte varit allt för kallt äre nog inte så jävla isigt som det brukar vara där ute. O de vare inte heller! Riktigt lyckat faktiskt.
Vi åkte en sväng förbi hoppen i familjebacken, och jag kunde bara inte motstå att testa! Först när ja stod ovanför hoppet, för att invänta rätt tillfälle att hoppa så kommer jag ihåg hur mycket jag saknat detta! All adrenalin, förväntan över någon sekunds luftfärd, beslutsångest vilket trick man ska göra, hur mycket fart man ska ha. Det var två riktigt härliga säsonger jag sysslade med detta! åttan o nian tror ja de va. Eller om de va nian o ettan.

Jag gjorde ett hopp för att känna lite på hoppet. Sedan bestämde jag mig för att testa en liten 360. Andra hoppet på två år. Vågat, men så jävla gött me adrenalin =) Även fast de inte är i stora mängder så känner jag hur pulsen ökar sekunderna innan jag sätter av i full fart mot hoppet. Jag satte hoppet, klockrent. De va så roligt att ja gjorde en 360 till XD Om inte ännu mera klockrent.
Jag är faktiskt imponerad av mig själv. Att jag fortfarande kan, 2 år senare (eller om de va 3). Riktigt stolt. Det kanske märks...

Träningsvärk idag? Japp. Men inte i benen, bara lite. Mest i mina tuttizar.

Efter vi slutat skolan idag låg det mycket nysnö ute på vägarna. Så ja o 4 kompisar till tog varsin bil o brassa ut till himpa för att sladda lite. Så jävla kul det är! :D rallybana, donuts.
Efter det hade jag tänkt att sola lite. Men när ja kom dit vare inga solarier lediga förrens klockan 5 ! Så ja sket it.
Bara ett träningstillfälle kvar på hälsostudion nu! Sedan blire friskis! =) woho!

75 vingslag per sekund.
-Det är vad en kolibri kan åstadkomma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiie, tandställningslösa Lejlsson och Simonsson!

2009-02-06 @ 17:29:56
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: LALII

SÄMON!!

2009-02-07 @ 12:27:51
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0