Scream

Idag repade vi för första gången på Michael Jackson covern vi ska lira på fredag! =) De gick riktigt bra faktiskt. Vi fick ihop den på de timmar vi lirade. De kommer bli fett grymt på fredag ;) hoppas ni kommer! 50 kr, kl 21.30 lirar vi. På kulturkammarn.

Bilen gick inte igenom besiktningen helt och hållet. Men allt var bra förutom att höger frambroms ligger på hela tiden, och det gör att bromsverkan blir olika på framvagnen. Så efter att jag undersökt bromsklossarna och konstaterat att det inte är något fel på dom så måste det vara nytt bromsok som behövs. Tänkte byta skiten själv så de inte blir så JÄVLA dyrt, kanske klarar mig runt tusenlappen. Det är i alla fall vad jag hoppas! Jag måste åka på en efterkontroll på bilbesiktningen inom en månad, annars blire körförbud, men de e lätt fixat ;)

Hoppas vi ses på fredag! När jag skriver nästa inlägg e vi förhoppningsvis i final =)

En kyss innehåller 9 mg vatten, 0,7 g äggviteämnen, 0,18 g organiskt material, 0,7 g fett, 0,45 g salt och 250 sorters bakterier.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kim

Oh, det med vattnet visste jag om, men 250 sorters bakterier och du har fått mig att aldrig vilja kyssa någon igen :O (kanske inte föresten, än har jag ju inte dött)

2009-04-09 @ 12:03:40
URL: http://allihave.blogg.se/
Postat av: Anonym

våra mammor är störda :p

2009-04-09 @ 21:48:19
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0