Yesterday

Tjo!

Vanlig skoldag idag, men ja drog till skolans gym me ett par grabbar efter... riktigt trevligt :) Men jag måste bara tala om hur mycket det suger med tre lektioner innan maten! På den tredje lekionen skriker magen efter mat, man viker sig dubbel och skakar, intar något slags paniktillstånd. Det gör ju inte saken bättre att sista lektionen är fysik, vilket jag förövrigt lyckats få en ig varning i... Innan det äre matte. En riktigt hårig förmiddag med andra ord.

Skulle egentligen suttit o trummat me min trumlärare petter nu, men vi missförstod varandra och nu sitter jag kvar här hemma, vi hoppade över den här veckan. Och imorgon äre inget rep me bandet heller för david o john ska ha nån jävla familjekonsert me klassen, skulle va kul o se den, men har ingen o gå med. Pallar inte gå ensam :P

Efter regn kommer sol! Men efter sol kommer det likt förbannat regn igen, men det är bara att bryta ihop och komma igen, som en hockeytränare en gång i tiden sa.

Men nu är råttet mågat! Som Per Ledin en gång sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0