Poppa popcorn i en kopp!

Hej hopp.

Efter att ha gått till sängs typ halv 6 i morse blev jag väckt av far min för att hjälpa till med trädgårdsarbete. Vi åt en gemensam frukost, första gången på väldigt länge, sedan körde vi fram och tillbaka till returpunkten ändå tills kl 16. Då fixade vi oss lite innan vi drog ner o åt på Bacchus, riktigt gott! :D plankstek. Det är så jävla gott med riktigt kött! mums.

Jag åt bara två rader choklad igår o gav bort en till syrran. Så ikväll har jag en jävla massa choklad kvar! :) och chips nere i skåpet när ja tänker efter... Usch vad tjock jag kommer bli :P

Jag har värk i hela kroppen, men vad gör det! det är ju träningsvärk! :) Jag hade tänkt träna imorrn också, ingen vila här inte.

Mitt lov blir mer och mer uppbokat av olika saker. Känns jävligt bra faktiskt. Än så länge äre gokart, ett antal skridskodagar, kanske ett och annat lan. Jag kommer nog tillbringa en hel del av min tid i gymmet också. Jag kommer bli hulken, bara 100 kg lättare :P

Det går bra nu, riktigt bra faktiskt :) Jag klarar det här! wohoo!

Jag är fri, fri som en vogel, rymt från min mästare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0