Oh ja

Det har varit en bra dag.

Först stack ja ner till gymmet tillsammans me Danne. Sedan bar det av direkt till repan, klockan 2. Sen repade vi till klockan kvart över 6. Hmm, det blir fan mer än fyra timmar! shit... riktigt roligt vare :) Kommit igång lite med låtskrivandet o så :) Men det är inte slut där. Vi hade mycket väl kunant fortsätta lite till, om det inte vore för att jag skulle till min trumlärare o spela ännu mera trummor! :D så dagen har bestått av trumspelande från klockan två till halv 8 i princip... fem och en halv timma. Ja kommer bli bäst i världen om jag bara har sånna här dagar XD MER SÅNNA TACK!

Imöra bär det av till sthlm, ska uträtta lite ärenden på börsen om min penga pung tillåter :P Det tror jag knappast, men jag ska om inte annat kolla runt lite där. En hel affär med bara trummor... Himlen :) För dom som inte är så insatta i musikens värld kan jag säga att jag med börsen såklart menade musikbörsen.

Har sett att det otroligt nog är några krakar som bryr sig om mitt liv :P statistiken talar sitt tydliga språk, lite kul är det väl allt =)
Har ni koll på vilka som har namnsdag idag då allesammans? Det är ett killnamn och Simone, resten får ni lista ut själva.

Blod är tjockare än vatten.


Fredens

Kommentarer
Postat av: S

jag var först att upptäcka då ; )



haha ja det borde vi verkligen :D

och mosse borde vi okcså fira :D

2008-10-28 @ 21:51:02
URL: http://sabinasaletti.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0