Musik

När jag satte mig ner och tänkte igenom vad som betydde mest i mitt liv var svaret ganska självklart - musik! Det ger mig glädje, viljan att sikta ännu högre och bara springa fram genom livet.
Igår var jag som sagt o kollade på en liten familjekonsert. Med tanke på att vi inte repat på två veckor med bandet kan jag lugnt säga att det kliade i mina fingrar bara liiiiiiiiiiiiite. Nej då ja ljög bara XD de kli AS MYCKET! Ni skulle sett innan dom började, släckt ner precis allt utom det där jävla trumsetet, precis som att bara retas med mig :( Men jag hoppas det blir rep imorrn i vår nya replokal på mitt nya trumset :) Det vore gött ;) O sen utgång efter det... fy fan vilken dag! :) Och ikväll ska jag bara tare lugnt, ahh.

Jag tror torsdagar börjar bli något av den dag jag får ut alla mina aggressioner och bara köttar mig igenom hela eftermiddagen.
Dagen började med urnsättning av lilla morfar... jag hoppade över smörgåstårtan hos mormor för att inte missa fysiken :(, som jag för en gångs skull fattar. Efter maten ägde jag sönder på matten o fick komplimanger av lärarn :) wiie :) Sedan vare gymmet och efter det innebandy i en o en halv timme (!). Helt utpumpad, ska sitta framför datorn o dega hela kvällen tror jag...
Det var riktigt tur att ja tog svängen förbi ica o köpte 2 bananer, en drickyoghurt, en Tarragona (chokladbit) och ett paket Bakis brustabletter. Brustabletterna sparar jag såklart till ett tillfälle då det krävs. Det andra åt jag mellan gymmet o innebandyn, jag hade dött annars tror jag :P

Och ni som inte bryr er längre, jag bryr mig fan inte om er heller. Jag är en elak person, men så är det. Fan vad skönt att äntligen känna sig frigjord. Nu lever jag livet :) Nu ska jag börja leva mitt liv som en person en gång sa till mig, usch.

Fredens.

Kommentarer
Postat av: S

haha jaa men jag skrev ett längre inlägg efter det ;D



jaa chokald gör alltid susen(Y)

2008-10-23 @ 18:06:42
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/
Postat av: Anonym

23 juni :(

långt kvar!

2008-10-23 @ 18:23:52
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/
Postat av: S

meh, kan väl inte jag rå för!

2008-10-23 @ 20:02:28
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/
Postat av: Anonym

höhö, om du fixar ett åt mig!

eller nej, vet inte om jag vågar det riktigt!

2008-10-23 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0