Mind's Eye

Tjenare

Fy fan vad jag har slappat den här helgen, har bara svullat o suttit framför datorn i princip... förutom igår då, när jag fick bedriva slavarbete.

Kollade film me syrran i förrgår :) De blev simpsons the movie, haha så jävla mycke vi garva :P Satte nästan chipsen i halsen. Och igår fick de bli en liten skräckis, om en schizofren stackare. DET VAR POJKEN HELA TIDEN, DEN LILLA. bara så ni vet...

Det är lite konstigt, nästan komiskt. Eller nej, inte komiskt. Men det är en speciell känsla att se världen med nya ögon. Med mina ögon. Medan en annans ögon ignorerar en, gör man en helt annan sak, tittar åt andra hållet. Det tycker jag är konstigt, när en person lixom "lovat" en sak. Har aldrig ljugit i hela sitt liv, sen bara skiter i det. Då blir det ju lixom som en lögn. Fy skäms! Jag tycker det är fegt. Bättre att säga som det är, det försöker jag göra, gjorde det, och kommer att fortsätta försöka med det.

Oj där fick ni något att bita i. Det står minst dubbelt så mycket mellan raderna. Nästan så att jag själv kan lösa det och tolka det på flera olika sätt varje gång :P

Den här helgen har givit mig en del energi, känner mig nästan peppad för skolan kommande vecka. Kanske för att jag vet att lovet snart är här, kanske för att jag har gett mig fan på att leva livet från och med imorrn, ha kul! :D Inte låsa mina tankar vid något som ändå är obetydligt för nu.

Det är snart dags att börja skissa på det blanka pappret, jag har en del idéer.

Kommentarer
Postat av: saNa

Haha, orkar inte ju:pppp



Jag hann ju faktiskt se sista 2 minuterna så jag vet att det var pojken ;]

2008-10-20 @ 09:16:15
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: S

synd om älgen ju :(

2008-10-20 @ 10:30:49
URL: http://sabinasaletti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0