Illusions

Jag tror något. Försöker inbilla mig något, försöker ignorera och bara tänka på annat. Men det kommer tillbaka, gång på gång. På något konstigt sätt knölar det in sig i varje situation. Andras konversationer, folk man träffar på krogen, till och med ett litet löv.
Jag gillar inte det. Men jag tycker ju om berg- och dalbanor. Men inte nu. Nu vill jag ha en liten merry go round bara.

Jag känner mig själv allt för bra. Jag överraskar aldrig mig själv känns det som. I vissa situationer är det bra, men just nu vill jag ha intressanta möten, oförutsägbara situationer och röj.

Den här dagen får nog klassas som en av de tråkigaste i mitt liv. Jag har till och med suttit o kollat på Sex and the city filmen... fy fan. Den var riktigt kass, men jag tänkte att de kanske hörde till allmännbildningen att ha sett den. Så nu är den avklarad i alla fall. Jag har bara suttit hemma hela dan, varit lite bakis imorse, spelat lite gitarr, haft allmänt tråkigt.

Men imorrn äre rep som gäller! Fast det skulle inte förvåna mig ett dugg om de blev inställt av nån jävla anledning... det har ju blivit så i typ 3 veckor nu.

Nu pyser jag, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0