En vanlig dag :)

Idag har varit en helt vanlig dag. Jag har saknat sånna, utan att ha en massa bördor och tankar snurrandes i huvvet. Jag har inget att bekymra mig för. Eller just fan, ja måste träna på trumläxan tills imorrn, men äh, de löser sig - sa kärringen som sket i badkaret.

Helt stum i armarna efter ännu ett mördarpass på gymmet, magen är alldeles överfull och jag är trött.
Idag spelade jag gitarr också! :) Detta gör denna dag extra vanlig. Det är bra. Jag vill komma in i en vardag igen. Något mer jag vill göra är att skriva musik med bandet!!!! har inte gjort det på typ hundra år nu känns det som... Med ny gitarrist att lära våra gamla låtar osv. Men nu äre slut på alla turer om gitarrist osv. Nu är det Jag, John o David. Som förresten ska delta i kommande årets rockkarusell! :D Men då under namnet Faceplant. Vi tyckte att vi kunde ha en liten nystart efter vårt gitarristbyte.
Då återstår det att se om vi lyckas bättre i år, men jag är fortfarande glad om vi klarar oss till semifinalen i år igen :) Det är mitt mål :)

Imorgon har vi CAD första lektionen... det känns också som att det kommer bli en vanlig dag :) Men jag har bestämt mig för att ut o festa o ha kul kommande helg! :) Vet inte vart, hur, eller med vem. Men ut ska jag!

Music to the people!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0