Äntligen

Äntligen! Vi repade för första gången på sjuuuukt länge idag. Och mer sa det bli! :) Imorrn med :) wiie
Imorrn blire först lite gym, sedan rep. En bra dag. Undrar vad som händer på kvällen bara... kanske en lugn hemmakväll. Det är nog troligast, även fast jag skulle vilja göra andra saker. Men det är ju trots allt en vanlig sketen tisdagskväll.

På onsdag bär det iväg till sthlm och där ska vi kolla på Björn Gustafsson & co, det kommer bli kul :) Men fan va seg torsdagen kommer bli! Antagligen hela jävla dan på stan. Inte allt för kul när man bara har 400 kr på kontot kvar efter att ha köpt tre paket kaffe, en burk vax och tre hamburgare på donken. Lägg där till att jag behöver en ny vinterjacka, skor, cymbalstativ, trumstockar mm. Dessutom bensin till bilen osv. Jag får leva snålt nu ett tag. Riktigt snålt XD.

Det ser inte ut att bli något nörd lan hos bitchen min. Synd tycker jag, hade vart kul :P men alla kan ju inte känna som jag. Hoppas kan man ju alltid ;).
Jag såg massor på stan idag förresten. En gammal bandmedlem, John, Sabejna, gamla klasskamrater, nåra från Johns klass. Tror till och med att jag såg Lejla, men hon verkade lite rädd för mig när hennes kompis pratade med John så vi hälsade aldrig :P

Men nu flyger vi vidare! Simma lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0