Veckans macka

Ännu en dag här hemma... men idag har jag haft hela huset alldeles för mig själv :) skönt! jag har bara legat nere i hemmabion o kollat igenom alla veckans andra evenyn avsnitt, jag är sådär jobbigt trött, men jag blir inte sömnig av att ligga ner som jag brukar. Jag kan inte sova. Förhoppningsvis resulterar det i att jag kommer sova gott ikväll. Skumt, när jag kollar på sängen känns det som om jag gått upp för en timme sedan, nyss ätit frukost. Men jag har faktiskt hunnit med att både käka frukost och mat, en mattelektion, lite stek i solariet, plockat ut diskmaskinen o fixat i köket, trummat, duschat och kollat nåra timmar på teve.

Shit, jag har ändå hunnit med ganska mycket idag... ändå är klockan bara strax efter tre... Kanske borde jag gå upp så tidigt varje morgon? får så jävla mycket gjort! :D NÄÄÄÄÄÄÄÄ. Inte för allt smör i småland. Utan sovmornar är livet inte värt att leva. Helt seriöst, sovmornar betyder nästan lika mycket som en bästa kompis. Jag gillar dom helt enkelt, men jag är inte kär i dem, det skulle bara vara skruvat, din sjuke jävel.

Jag skulle tanka låtar från något band, men kommer inte ihåg vilket de va!! fan :( Ledzhen Zimhårn.

Det är halt ute. Åk inte bil (eller cykel).

Coca cola var från början tänkt som medicin... De ni...

Kommentarer
Postat av: Sannah

Nae inte posten:p z80 spelar han med:p Typ oldschool=D

2008-11-24 @ 15:34:42
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0