Usch

Skola imorrn. Usch. Jag är verkligen inte peppad. Finns bra mycket andra saker jag hellre skulle vilja göra. BLÄ!

Blev varken gym eller bak idag... lite synd. Men istället åt jag med mormor och bytte hjul på bilen, slant en gång o slog upp tummen på stänkskärmen. Det sved lite kan man säga, lite extra med denna jävla kyla :P de va is på marken så minusgrader vare ju i alla fall... Men nu är jag väl lite säkrare ute på vägarna i alla fall :P

När jag kom in efter hjulbytet väntade ett helt fat med kakor och hallon te :D Det var nästan för bra. Ni som inte testat hallon borde definitivt göra det! Lite honung hade jag i också, precis som vanligt :)

Skola imorrn ja.... som vanligt håller jag sällan de saker jag lovar mig själv - speciellt när det har med skolarbete att göra. Jag har en avslutande uppgift att göra tills på tisdag i Idrott och hälsa B. Jag tänkte göra den någon gång på lovet för att sedan finputsa den på måndagen. Men nu har jag lärt mig att jag ska bestämma en viss tid, ett visst klockslag, för att göra sådana saker.
Som ni kanske redan listat ut har jag alltså inte gjort den än. Så de får väl bli ett sista minuten projekt, precis som det brukar bli när det gäller mig. För nu orkar jag fan inte med den skiten. Men förra fick ja ju VG+ på så man kan ju hoppas iaf.

Fick lite dåliga nyheter gällande en kompis igår också... aldrig kul när sånt händer. Men livet går vidare, kan bli minst lika bra som förut! Det är jag ett levande exempel på :)

U go girl.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hallon te äger!

2008-11-03 @ 00:08:37
URL: http://louysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0