Until the day I die

Spände min tandis idag.... aj. Men nu är jag på slutspurten sa han :) wiie. Som jag trott i typ ett år snart XD

Skippade cad lektionen imorse, skönt som fan. Men när jag vaknade imorse kunde jag konstatera en sak. Jag är en jävel på att stänga av alarmet (inte bara snooze, utan helt och hållet!), lägga tillbaka mobilen och somna om. För att sedan inte ha ett endaste minne av att jag gjort det... Skumt, och jävligt jobbigt XD Men påminnelsen om att ja skulle packa gym kläder väckte mig iaf i sista sekund ;)
Tänk om man kunde träna in lite fler saker. Eftersom jag alltid gör exakt samma sak varje morgon - samma macka, samma pålägg, borstar tänderna mm - borde man ju kunna öva in allt det. På så sätt får man ju ungefär en halvtimmes längre sömn! fy fan va bra :) Men man får bara hoppas att ja vaknar igen innan ja startar bilen XD HAHA tänk o köra förbi en sovande jävel :P me pannan mot ratten. Också en syn... Jag får sånna ibland, syner alltså, kanske lite för ofta :P Men jag har roligt åt dom i alla fall :)

Idag på sista lektionen märkte jag att mitt armband var borta! oh, no! Jag gillade det... men men shit happens. Förlorade mitt förra jag hade också spårlöst, så de e väl inte meningen att ja ska ha ett sådant :(
MEN! när ja kom hem tittade jag i sängen, men inget var där...
MEN! sen ruskade jag om mitt täcke, och där ramlade det ut! :) Hade visst lite för bråttom imorse XD hann väl inte sätta på mig det... men allt annat flög på :P halsband mm.

På mattelektionen kände jag mig naken, utan mitt armband, precis som om jag bara helt plötsligt skulle gå utan kalsonger en dag. Kanske en lite större grejj, men ändå samma känsla.... något fattas! Men det konstiga är att innan jag märkt att det var borta (och det dröjde ju till sista lektionen !) Hade jag ingen aning om att jag inte hade de på XD allt var precis som vanligt :P

Där har ni en liten historia... Ja kanske ska dra den för mina barnbarn nån gång eller två :)

Världens mest kända ord är "okej"
Världens näst mest kända ord är "Coca-Cola"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag brukar också stänga av alarmet ibland, utan att jag ens kommer ihåg att jag har gjort det!!! asskumt!



haha, jag ska förbättra mig, men det finns inget att skriva om :)

2008-11-25 @ 22:06:01
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0