Track 13

Imorse vaknade jag, inte allt för bakis, i en dubbelsäng med kompisen breve :P haha
Vår lilla kareoke kväll igår vad hur kul som helst! måste göras om! :D Jag tror att jag vid ett tillfälle asgarva 5 minuter i sträck. Vissa e så jävla kassa på att sjunga... Sedan efter ett par öl får de dessutom självförtroende och sjunger på uta bara helvette, inklusive mig själv :)

När jag skulle gå ut till bilen imorse för att åka hem fruktade jag det värsta. Förfrysningsskador på vägen till parkeringen, frost på rutorna som man skulle ha behövt skrapa som en idiot för att få bort, och kupén i bilen skulle kunna liknas vid en frys... MEN
När jag kom ut vare inte så kallt, solen låg på och värmde hela vägen, den låg till och med på bilen så ja behövde inte skrapa en endaste ruta! :) Solen gjorde dessutom att det var riktigt behagligt i bilen, behövde inte ens ta på mig racing-handskarna :D Och då visste jag, att det skulle bli en bra dag.... så ja gick hem o sov i tre timmar :D haha.

Ikväll hade jag tänkt svulla chips o läsk framför idol me syrran, men hon ska tydligen ut, för att supa o slåss. Det blir väl som vanligt att ja får åka o hämta henne, men det gör inget, hon är ju min zyzter :) Så om ingen kompis har lust så ska jag fan titta påt själv! :P för ja e så grymt sugen på chippes :D

Japp, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0