Tomma ord

Hej!

Det jag hatar absolut mest är personer som ljuger, försöker vara någon de inte är eller som inte håller vad de lovar. Jag har inte haft något möte med någon av de två förstnämnda, men tyvärr det sista. Vederbörande känner sig träffad. Jag kanske har lite för höga tankar om folk. Jag kanske borde gå in i en ny relation med inställningen att de inte finns något bra. På så sätt borde man ju aldrig bli besviken... eller? Hur som helst är jag inte sådan, och det får jag erfara då och då, med besvikelse.

Idag är det torsdag. Det betyder att det är min träningsdag. Först gym och sedan någon slags bollsport. Idag blev det innebandy. Det resulterar i att jag glider omkring som en zombie här hemma. Jag somnade till och med framför hockeyn förut, men vaknade kanske 5 sekunder innan Ryssland gjorde 1-0. Det enda målet i matchen. 4 minuter kvar. Hur skumt är inte det? Men jag brukar ju vara ganska tajmad så det kanske inte är så konstigt ändå.... Eller jo de vare!

Imorrn ska vi ut o fira da biatch. Hoppas det blir trevligt! Det tror jag :)
Var nere på börsen o köpte lite reservdelar till gitarren förut, för att när jag kommit hem upptäcka att det var fel storlek, DOH!

Men nu får ni fortsätta ha så tråkigt ni bara kan, för snart äre dags för mitt dagliga intag av te. Visserligen har ja redan druckit det en gång idag, men jag måste ha mer! :) blitt lite kär i det tror jag.

Hej då! Slurp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig när du beskriver vad du hatar hos människor. Tyvärr, så har jag haft möten med alla tre faktorer. Människor som ljuger är nog värst dock. Usch. Bra Blogg btw (Y)

2008-11-08 @ 21:32:33
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0