Same old dance

Jaha, då sitter man här igen då... och lyssnar på hockey. Inget bättre för mig faktiskt, lite småtråkigt sådär. Hade gärna gått på Tiger Lou ikväll, men vad gör man när man inte är gjord av pengar? jo man stannar hemma :P
Ingen träning idag. Ni som följt denna blogg vet att torsdag är min träningsdag. Jag känner att jag är lite förkyld, så det är inte värt att riskera att bli ännu mer sjuk. Men lite konstigt är det. Jag gillar inte att träna, bara känslan efteråt och resultatet :P Jag ser inte fram emot att träna, men nu när man inte har möjligheten så är det hur jobbigt som helst att behöva avstå. :(

Jag tog en liten powernap förut :) har börjat göra det nu de dagar jag slutar lite tidigare. Hur skönt som helst!
Jag sov så sött framför teven innan farsan smällde sånna där luftkuddar som brukar vara i kartonger för att inte en vara ska skadas. Mitt utanför dörren. Det var inte med något kniv eller så. Nej nej, det var med fötterna. Så han klampade på av glatta livet i tron att jag bara kollade på teve... =/ Det lät sjukt högt, trodde nån skulle dö där ute eller nått :S

Imorrn äre fredag och förhoppningsvis utgång igen då XD faktiskt riktigt trevligt de där :)

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0