Öppet hus

Idag äre öppet hur på eber mellan 17.30 - 20.00. Visserligen äre nog mest för niorna, men alla är välkomna ;) ni kan komma o kika in hos mig i nåra till när vi sitter o "jobbar" med CAD :P i G huset... äh ingen kommer ju komma ändå :P

Var precis o gymma, körde relativt mycket ben faktiskt... brukar inte göra de, men ida hade jag lusten :) Även fast man mår piss efteråt av all mjölksyra så äre lätt värt det. För det finns inte mycket som går upp mot den känslan jag har i kroppen nu, när jag sitter här framför datorn. Helt avslappnad i hela kroppen, halv vått hår... väntar på att det ska torka så ja kan slänga i lite vax i det. Om jag fixar det när de e blött dör det bara direkt, inge kul :( även fast det står på burken "appliceras i handdukstorkat hår". Men jag har ju ett gyllene hår, så man kanske behöver använda lite specialutformade metoder för att få det som man vill :P precis som med det mesta här i livet faktiskt. Finns ingen mall för vad som är bäst för just dig. Man får ta de tips man får och göra en liten handpåläggning och skapa sin egen lilla touch på det hela.

Snart ska ja käka... i SKOLAN. :P de bjussar faktiskt på mat nu mellan 16-17 :) hyggligt...
Efter öppet hus bäre av till adam för kareoke och mariokart! :D så jävla kul! wohooo! och Die kurve får vi inte glömma heller ;) lite öl, lite turkisk peppar-shots, men i lagom mängd, så blir allt hur bra som helst :)

Spelade på gitarren nyss förresten. Jag bytte ju till lite tunnare strängar härom veckan, hur skönt som helst! :D fast jag håller inte igång tillräckligt mycket med den, så jag får sveda i fingertopparna efter ett tag XD

Äpplet faller inte långt från päronet - Sug på den ni! :) listar ni ut den kan ni ju skriva en kommentar. Ni andra har inte riktigt alla hästar i stallet, inte alla indianer i kanoten, ni har det inte riktigt rätt möblerat på övervåningen, men ni har lyset på... men ingen är hemma! :D

Fredens Y

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är för att man brukar säga: "äpplet faller inte långt från trädet" och med trädet menar man då ens föräldrar, alltså päron! men i detta sammanhang har du bara bytt ut förälder mot päron, synonymer alltså. haha, fast båda är ju frukter så det är också en koppling! :)

2008-11-20 @ 17:58:00
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Joohanna

Jag lever som bara den ;) yes bäst att du lägger på ett kol nu, musklerna växer som det knakar på oss ^^

2008-11-20 @ 19:46:11
URL: http://johaannak.blogg.se/
Postat av: Joohanna

* SÅÅÅ det knakar

2008-11-20 @ 19:46:46
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0