Moby Dick

Idag hade vi redovisningen och uppsatsskrivningen om varför just engelskan är ett världsspråk. Det gick hyffsat bra tror jag. Men det tyckte jag förra gången också och det gick väl sisodär.

Skulle byta strängar på den stålsträngade gitarren idag. Allt gick jättefint ända tills sista strängen, då jag hade sönder en liten plastpinne som sitter i stallet. Så nu är det fem sprillans nya strängar på den - Medan den grövre E strängen hänger löst :P får dra till börsen o köpa nya imorrn. Kostar runt 200 kr tror jag... Men pappa sa att han skulle betala :) Lite frustrerande är det att inte kunna spela på den... Men kanske är det just bara för att jag vet att jag inte kan spela nu. Kanske hade jag spelat lite på den för att stämma den, sedan inte haft någon lust att fortsätta... det är sånt som man aldrig kommer få veta.
Det är mycket vi inte vet. Vissa påstår att man egentligen inte vet någonting. Absolut inget kan man ju veta säkert. Stolen du sitter på kan vara en illusion, lukten du känner kanske inte är maten, den kanske tyder på att du har fått en mindre hjärnblödning... Men då ställer jag frågan - hur fan kan du veta att man inte vet någonting? Sånna saker gillar jag :) Precis som att man inte får avbilda profeten Mohammed - Men likt förbannat vet alla hur han ser ut. Hur fan går det till? :S

Jag är konstig, jag vet. Men sådan är jag, get used to it.

Jag har upptäckt ett jävligt bra band förresten - Avanged Sevenfold heter dom. Det var Bitchen som först tipsade mig om en låt, sen laddade ja ner fler o fastnade för dom! :)
I brist på den vanliga gitarren spelade jag guitar hero förut. Fan vad jag är nörd. jag skriver ju att ja gjorde de i alla mina inlägg XD Men men, har man inget bättre att skriva om så... :P Jag klara bossen idag! :D det betyder att jag varvat spelet ! woho :) Men nåra bonuslåtar har ja kvar att klara.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: S

höhö gör inget, han blir nog bättre förhoppningsvis!

GH nörd varning på dig tror jag nästan! ;p

2008-11-05 @ 20:04:59
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar på din kommentar: nästan allt är bra med mig, ont i armen! Typ en muskelinflammation eller nått sånt. hur är det själv?

2008-11-05 @ 23:16:00
URL: http://louysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0