Lou

Jag vill bara konstatera att sista bossen på expert på guitar hero är tamejfan omöjlig att klara. Visst det låter jävligt nördigt, jag är nördig av mig, så är det bara. Inget direkt jag skäms över. Men jag tycker de e kul att tracka mosse för att va nörd :D han blir så jävla arg :D haha. Han har klarat den bossen för någon vecka sen btw, så han är nog nördigare än mig XD hihi.

Håller på med hälsoprojektet nu. Går faktiskt ganska bra. Men jag tog en rast o spela lite guitar hero. Men nyss fick jag damp på skitspelet och nu är det mat snart så ja tänkte fortsätta efter det.

Oj, jag hade faktiskt inte så mycket tankar att ventilera. Eller jo en kanske.
Man löser ingenting genom att ignonera och vara dryg. Det skapar bara flera problem.
Tänk på den ni!

Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0