Jamming

Sjukt länge sen vi repade nu alltså... börjar bli lite segt att de ska vara flera veckor mellan varje rep... Men det blir nog bra :) ja o john ska köra lite på söndag :)

Idag hare väl inte hänt så mycket egentligen... en helt vanlig dag. Jag vaknar lite för sent, ligger o drar mig lite för länge ändå. Ner o kastar i mig en macka eller två innan jag blir arg för att toan e upptagen... Under tiden packar jag gym kläder (inte idag, för jag känner mig förkyld). Sedan borstar jag tänder osv, sätter mig i bilen o drar iväg till skolan. Duschen sköter jag kvällen innan ;) kan inte fixa me vaxet i mitt blöta hår... vet inte riktigt varför. På burken står det att man ska använda det i handdukstorkat hår... men jag får det aldrig som jag vill ha det då... Det blir helt dött när de torkar sen... :P

Jävligt skönt att inte ha nåra läxor för tillfället... Men det kommer till jullovet, så jag behöver nog inte oroa mig =/ Men jag ska passa på att njuta av denna lediga tid när jag fortfarande har tid för lite meningslöst bloggande, eller lite oseriöst gibbande med posten brudarna ;)
Fick juljobbet på Posten btw! :D Så jävla välbehövligt. Tror inte ja skulle haft råd att ha bilen igång hela vintern annars... Så hoppas nåra fler fått samma jobb :) Om ni dessutom fått eftermiddagspasset får ni passa på att hälsa lite på mig :) Jag kommer antagligen stå o snacka skit med Sofie and the Bitch with capital B :)

Man känner inte en människa innan den första oenigheten. - Simon Svanström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, I will! Vänta bara, snart kanske jag tillochmed blir så flitig att jag skriver varje dag! Keep in touch ;)

2008-11-12 @ 23:54:02
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Sannah

posten brudarna jaO :D Im the Bitch=D

2008-11-13 @ 12:06:35
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0