Inte alltid på topp

Ibland kan drömmar vara hur härliga som helst, man kan få vara med om precis vad man själv vill, de andra gör oftast som man vill och man får sin vilja igenom om man bara försöker.
Men som i natt har de förstört precis hela min dag. Jag har blivit påmind om vad jag inte har, och det suger hårdast i hela världen just nu. Hoppas nattens drömmar blir bättre.
Man ska inte rota i allt förflutet, det blir inte alltid så rätt då. Låt det som är glömt vara glömt, om vi inte pratar om modos sm-guld förstås... fast det har jag heller inte glömt, kommer aldrig glömma, så det är nog ingen fara :P

En alldeles för lång ledig dag, med nattens äventyr skulle jag nog trots allt mått mycket bättre om jag träffat kompisarna en hel dag, klagat på kylan och på all jävla matte o fysik. Ibland äre just det man behöver, uppmärksamma de små sakerna, och göra de större än alla andra problem man för länge sedan trängt bort. Imorgon ska jag klaga som fan, på allt.

Jag skulle inte säga ja, inte igen. Jag skulle inte orka. Alla ensamma stunder.

Men man kan inte alltid vara på topp, några gånger kommer flera dåliga saker samtidigt, och då går det inte att bara skaka av sig dem som man kanske kan göra när man bara har en sak att tänka på... usch, denna onda cirkel, försvinn! BU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0