I walk beside you

Inget inlägg igår... går ju inte att få tid varje dag. Igår kändes det som en söndag, kanske eftersom vi var lediga i fredags, vilket gjort att jag nu fått tre dagars sovmorgon! :D Och fyra ska det bli! eller...? NÄ. Vi har vårt individuella val på måndagsmornar och tisdagseftermiddagar. Och han vill inte ställa in lektionen bara för att halva klassen har komp-ledigt för det öppna huset i torsdags... nä nä, så vi ska infinna oss 08:00 i Lektionssal K2 i Linköpings universitet (här i norrköping). Surt! Men man får se det som ändå är bra... vi är ju trots allt lediga resten av dagen! :)

Idag har jag bara slappat, förutom svängen nere på gymmet. Jag la mig rätt skapligt igår, runt ett kanske, vaknade halv 12 tror jag... men sov ändå en timma framför teven :P Hoppas jag kan sova ikväll...

Jag har märkt att det händer inte allt för mycket de dagar man inte är i skolan. Då man inte är ute o har kul är man hemma och laddar batterierna inför nästa skolvecka. Så är det i alla fall för mig, lite långtråkigt ibland. Sjukt jävla skönt andra dagar! :) Och snart drar rinkbandy säsongen igång igen! så jävla härligt att få stå på ett par skridskor igen :) Bara få halka omkring där på isen med ett par stela gubbar.

Btw, Sverige blev bombat 29 ggr under andra världskriget, men vi svenskar tycker bara synd om piloterna... de flög ju trots allt bara fel :)

En svensk tiger. Den som ser det dubbla budskapet i den meningen säger hej!

Kommentarer
Postat av: Sannah

haha, min pappa tillhör nog dom stela gubbarna då=D nerå, han e grym fan;)

2008-11-24 @ 10:56:24
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0