Glass

Äntligen träningsvärk! Det var mer än en vecka jag tränade senat! Snacka om att det var skönt att få komma igång igår igen :) Och nu har jag träningsvärk som bara den!
Idag har vä inte hänt speciellt mycket, var o solade förut. Somnade i solariet XD fan va skönt de va. Men jag sov inte riktigt, jag hörde nämligen allt runt omkring, fast lite mulligt, otydligt. Sedan kom allt tillbaka precis som när man blivit träffad i ett krigsspel. Ljudet rusar emot en och sen är man klarvaken, jag vaknade till Coldplays Violet Hill om jag inte minns helt fel... De ska lägga av om ett år btw! fy fan va illa. Visst de är 33 år då, men kan Påvel Ramel hålla på tills han ramlar av pinnen kan väl fan dom också det! SKÄMMES TAMEFAN!

Av kvällen väntar ingenting förutom att jag ska laga mat till hela familjen, jag orkar inte, men måste.

Singing lalalalalalalala eey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du får inte lyssna på Aftonbladet simon! De ljuger, coldplay ska inte alls lägga av! Den enda källan du kan lita på och vända dig till hundra procent till, är coldplay.com, resten ljuger. :)

2008-11-19 @ 21:19:58
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Johanna

simon plutt ^^

2008-11-20 @ 12:54:52
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0