Galet

Jag vaknade klockan halv 10 idag, låg o drog mig till 12. Sen slängde jag mig i soffan framför teven för att sedan ligga där ända tills nu. Jag har hunnit se både en hockeymatch och hela Pearl Harbor... Jag måste ha sett den minst 4 ggr nu...
En ganska perfekt dag för att vara bakis på. Morsan o farsan hade inte hittat på något onödigt arbete åt mig, som de alltid lyckas göra när man bara vill vara i fred och må allmänt dåligt. Det brukar vara löv som behöver krattas, toalletter som ska städas, mat som ska lagas. Men inget sånt idag alltså :) ahhh

Jag öppnade lite väl hårt igårkväll skulle man kunna säga. Vi drog ner mot krogen runt 12. Men jag mådde alldeles för dåligt när vi kom ner, så ja o danne (som hade match imorse) tog sista bussen hem typ kl 1.
Men jag hade i alla fall hur trevligt som helst och ända fram tills vi klev på spånkan ner till stan mådde jag prejma :) Imorse mådde jag inte allt för bra dock, tror fan ja va full när jag vakna. Rummet snurrade sådär de brukar göra när man lägger sig på kvällen, fast inte lika mycket förstås. Och för er som undrar kan man låta ett glas med vatten och brustabletter stå över natten - och bubblorna är kvar! i alla fall om brustabletter är av märket Bakis. Jag kunde varken dricka upp hela glaset på kvällen (som man ska) eller på morgonen. Blev bara en klunk vid båda tillfällena :P

Undrar om Sofie kunde hänga på dom andra in på Palace.... hoppas hon inte blev lämnad XD

Det är också roligt när man vaknar och tänker på de saker man var med om kvällen innan. Nya saker ploppar upp hela tiden :) Och man slutar aldrig att förvånas av sig själv. Men så länge det bara är värdsliga saker är det bara roligt :) Jag brukar fnissa till då och då.

Imorrn blire gym!

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Lisa

Simon din lilla alkis! du festar massor ju.. ;)

ska jag berätta en hemlis? Jag har bara varit bakis en gång av alla miljoner gånger jag supit mig stupfull! den du! ;D

2008-11-09 @ 00:56:38
URL: http://louysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0