Friends

Sov ungefär tre timmar natten tills idag. Som vanligt när jag är trött på eftermiddagarna börjar jag garva. Och det är inte lite. Jag var tvungen att vika mig dubbel flera gånger idag på näst sista lektionen (CAD). Man får inte så mycket gjort... Men fy fan vad bra man mår av att skratta! :) Tror verkligen ett gott skratt förlänger livet! Något som kanske framför allt pensionärer bör tänka på? De som visar sig ute på gatorna verkar ju knappast muntra =/ aja, jag tycker dom är gulliga i alla fall :P om dom inte börjar gnälla om nått förstås. Fast deras argument kan vara ganska gulliga ändå, men skit samma XD Detta leder ingen vart.

Jag har hittat ett litet störningsmoment ytterligare. Nämligen dessa så kallade "local heroes" på East FM. Alla låtar låter precis likadant, samma melodi, arrangemang på låtarna. Alla är också rap, Norrköpingsrap, usch. East FM är väl egentligen inte något jättebra kanal. Men det finns tamejfan ingen bra här i stan... Borde bo i sthlm där dom har rockkanaler osv, men ibland slinker det in några bra låtar i East FM trots allt... ta Linkin Park till exempel... Bra som fan :)

Jag sov en och en halv timme förut idag. Det är helt otroligt vad skönt det kan vara. Man blir som en ny människa. Toppa det med en full mage så mår man toppen! :)

Första dagen med matte H idag också. Fick ett häfte med 400 sidor matte vi ska klara av på 100 timmar.... wiie! Vad vore inte världen utan utmaningar? Man skule inte ha någonting att leva för, när man väl tänker efter. Om allt bara vore lätt. Om allt vore lätt vet man ju aldrig när man har det svårt.

Det är inte lätt, när man har det svårt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig angående det sista! Det är verkligen så!:)

2008-11-18 @ 14:37:44
URL: http://tranquillizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är riktigt läskigt när någon tar en nål, och håller mot ballongens yta och sedan för den in mot ballongen! och då dör ballongen! Scaary :O

2008-11-18 @ 22:20:57
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0