Farsan

Idag har varit en ganska stressig dag. Varit så mycket jag velat göra. Och jag har faktiskt hunnit med allt! :D Den ni!
Jag har gymmat, kollat hockey, bakat kaka till pappa och städat toaletten :)
Hmm... konstigt. Förut när ja städade toan var jag värsta inspirerad att skriva något. Ett sånt där riktigt bra och djupt inlägg. Men nu är allt som bortblåst. Man tänker o tänker, men kommer inte fram till något.

Hade en väldig trevlig och intressant konversation med Lejla igår på msn... lite sjuka saker kom upp :P lite småsaker som kommer fram såhär i efterhand. Intressant.

Usch, nu är det sådär obehagligt varmt i rummet. Man vet inte riktigt var man ska göra av sig själv. Känns som det är ett litet moln av varmluft runt mig. Lite som ett sånt där åskmoln tecknade seriefigurer kan ha över sig när allt är emot dem. Fast nu med värme istället för regn då... Jag skulle bara kunna skriva "Det är jobbigt varmt här" men hur kull skulle de va lixom. Jag svävar ut lite mycket ibland :)

Läste lite tidigare inlägg jag skrivit... Jag har varit elak. Men, jag ångrar inget, har inget dåligt samvete. För jag har menat vartenda ord jag sagt här. Rakt ur hjärtat.

Oro är att betala ett lån man ännu inte tagit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika trevligt att prata med dig, Simon. :)

2008-11-09 @ 23:59:18
URL: http://tranquillizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0