Fantasi

Fan va svårt de e o komma på rubriker :P

Allt blir inte riktigt som man tänkt sig. Inget skridskoåkande igår... de tyckte vi va för få, synd tycker jag nu när jag sett fram så mycket mot det.
Men inte hänger jag läpp för det! Det blev en lyckad utekväll me polarna på kvällen! :D Vi firade Mosse med att supa ner stackarn totalt XD Inte säger man nej på sin födelsedag, så är det bara. Så jag knäckte en öl när jag steg ur huset mitt och styrde mina fötter mot vilbergen och mosse för ett förkrök.
Träffade förresten många trevliga personer ute igår. Gamla klasskamrater, och ett par som hälsade på mig fast jag inte har någon som helst aning om vilka de var XD Sedan sa någon att en av dessa personer kallades Loka, då ringde det en liten klocka i huvudet mitt. Men nu ska ja inte flyga iväg allt för mycket i mina tankar... De var rätt virriga igår om man säger så...

Men nu om 20 minuter bär det av ut till klinga och GOKART!!! :D ett sånt där litet grand prix ska vi köra, hur kul som helst! :D

Jag vet inte om de där bakis brustabletterna ja köpte funkar. Men jag tog två innan ja somna, precis som man ska. Vaknade med solen skinandes rakt i ögonen. Men jag var för bakis o trött för att åtgärda det. Så min fina syster fick göra det åt mig XD Men jag är nästan inte bakis nu över huvudtaget, så lite kanske de hjälper trots allt!

Nej nu ska ja göra mig i ordning inför gokarten, kanske spela en liten truddelutt på gitarren innan.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du träffade ju mig! Du måste veta vem jag är, annars blir jag ledsen!!

2008-11-03 @ 00:07:01
URL: http://louysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0