Black Horn

Ikväll äre öppen scen nere på Black Horn. Vi tänkte dra ner o spela en trudellut, mitt band och jag :) Kom gärna förbi o kolla ;) gratis inträde, åldern verkar de inte heller kolla...

Igår va ödlorna här. Så kallar vi våra kusin-barn. Dom är små men vänder ändå upp o ner på hela huset :P fick bädda om sängen, och deras fingrar var på varenda liten sak i min bokhylla. Och mitt moppedäck jag glömde skicka med när ja sålde den för 100 år sedan tyckte dom va jävligt kul o leka med :S
Sängen blev som den blev eftersom de hade en basketmatch där.

Nu kom jag precis hem från gymmet! woho:) är på riktigt bra humör :) en sån där bra känsla i magen ni vet :D hihi. Hoppas den håller i sig hela kvällen...

Mycket mer som har någon betydelse i mitt liv har inte hänt. Proven kommer snart, snart, snart, snart... Men just nu blundar jag för dom :P jasg gör alltid allt arbete i sista sekund, och det har ju tydligen gått jävligt bra hittils :) Och som man säger inom sporten: "Ändra aldrig på ett vinnande lag" och lite så känner jag också :P även fast det var mycket nära ig på senaste fysikprovet.

En del lejon parar sig upp till 50 ggr på samma dag... imponerande!?

Vill också bara underrätta alla att Oprah har sex tår på ena foten. Den andra foten har ja ingen jävla aning om :D

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, det där med lejon xD (du är väl lejon? xP )

2008-11-28 @ 20:36:25
URL: http://allihave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0